30 Aralık 2011 Cuma

Sezen'inim Doğum Günüsü










9 yorum:

  1. sezenime ulaşana kadar kırılmışlar bazıları ama o beğenmiş :))iyiki doğdun ..nice güzel senelere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederiz canım benimm seni çoook seviyoruzzzzz:)

      Sil
  2. çook güzeller yaaaa:D

    YanıtlaSil
  3. sezen yılmaz30 Ocak 2012 06:09

    benim ilk defa doğum günüm de aldığım en anlamlı hediyelerden biriydi.. ne kadar sevindim anlatamam.. filiz ablacım öncelikle yüreğine sağlık, içine sevgini de kattığın için.. ne kadar teşekkür etsem azdır... hepsi mükemmeler ve çookk şirinler:)

    YanıtlaSil
  4. canım benim beğenmişsinya çook sevindim ...içime sevgimi kattım evet :D sevdiğim bi insana hediye hazırlamak daha zevkliydi..sametimle hep mutlu olun ...inşallah

    YanıtlaSil
  5. sezen yılmaz30 Ocak 2012 07:41

    iyi dileklerin için çoook teşekkürler ablacımm... mutluluk hepimiz için daim olsun inş:))

    YanıtlaSil
  6. ablacığım yeni projelere başla şimdiden müşterilerin sırada bekliyo çünkü:)

    YanıtlaSil
  7. sezen yılmaz31 Ocak 2012 05:21

    eveeeett, fazla mesai yapabilirsin ablacım:)

    YanıtlaSil
  8. :)) zevkle yaparım canlarım :)

    YanıtlaSil